2024年1月23日星期二

維修天花石屎剝落



2018年廁所天花開始出現裂紋及輕微嘅隆起,當時搵咗大廈維修工程顧問公司嘅人員上門堪察,就話係層樓舊,天花鋼筋老化生銹,唔似係樓上問題。

事隔兩年後天花隆起嘅位置,就更加明顯,面積亦比之前大咗,而我就覺得似係樓上滲水引致,不過就無水漬,後來大廈又咁啱轉咗另一間維修顧問公司,於是又搵另一個專業人士上門檢查,而呢個就話似係樓上單位嘅問題,佢話會代我向樓上業主講,可惜之後都係無咗件事,因為大廈嘅業主立案法團出咗啲問題,最後亦無用到呢個顧問公司。


拖下拖下,到咗2023年10月,廁所天花頂嘅隔氣杯滴水(屬於樓上負責嘅隔氣),於是我就揾樓上業主,點知原來佢早幾個月前已經搬走,而新物業管理主任又話無新業主資料,後來唯有搵地產經紀聯絡新屋主,先知道原來間屋已幾個月無人住,後來新業主亦說該單位即將進行裝修,亦會叫師傅做好防水問題。


後來我見到樓上裝修時度門上有個密碼鎖匙盒,盒上印咗陳記工程,當樓上大拆嘅時候,我見到佢哋都有有為公眾地方做好保護,所以我都趁呢個機會,聯絡咗佢哋其中一個師傅Alex ,報維修天花嘅價錢,雖然佢報嘅價唔係最平果間,不過最後我都係揀咗佢哋嚟做,原因佢哋公司係附近都有工程做緊,維修天花亦會比較方便,唔會因為要趕兩三日內完成,而草草了事。



今次施工期間,唔需要搬出去住,只係拆天花石屎及磨牆時要做好遮蓋保護,其他感覺都同平時一樣,早晚仍可梳洗,沒有因維修而帶來不便。


而我點解拖咁耐先整,係因為問題未解決,就算搵人嚟做維修,都會好快再有機會出現同樣問題。所以我覺得今次真係好彩,終於可以等到樓上做好防水工程後,至開始做我個廁所天花維修。


當睇到師傅拆落嚟嘅呢塊大石屎,就更加覺得好好彩,因為呢舊正正就係座廁對上,如果跌落嚟,就真係無眼睇。


另一個好好好彩,就係遇到個好師傅,除咗會講解維修過程,亦教咗我少少嘢,而我即晚就學以致用,檢查到廚房天花亦有空鼓聲,第二日師傅又幫我整埋。



仲有講都唔信嘅,就係由2015年裝修後,所有屋內嘅天花燈,都未壞過,哈哈,點知讚完嘅即晚,廚房嘅燈就唔著啦,好彩第二朝師傅嚟到,佢睇到係燒咗,叫我去買燈,佢幫我換埋。



仲俾咗啲立邦批牆灰俾我,之後我亦自己去買咗啲工具,方便可以自己執下牆身嘅小問題。


上網試過搵過呢間陳記工程嘅資料,不過睇唔到啲咩。只知道佢哋幾個師傅幫樓上裝修時,真係好勤力,每日都好早開工,好遲至收工,我試過攞嘢水上去俾師傅飲,係門口望入去,見到手工唔錯,間屋整得好靚,上個月尾新屋主亦已經入咗伙。


自從2015年家居裝修後,收到好多人電郵問我攞泥水師傅資料,我就一直都無俾過,係因為之前嘅手工未如理想,舖地磚亦唔跟客人嘅要求去做。
而今次維修天花嘅裝修師傅,真係好好,會聆聽及商討,所以如果再有人問我有冇好嘅裝修師傅介紹,我會建議可以試下搵呢個叫佢報價,不過可能等覆嘅時間會耐少少,因為佢真係好忙,當日我搵佢報價後,佢都唔係即刻可以嚟做,都隔咗半個月先抽到時間上嚟整。

總結:最緊要安全! 所以天花維修就真係一定要揾專業人士嚟做,而普通家居維修,就仲可以自己上網睇,然後自己試下做,遲啲得閒再分享下我做過嘅簡單家居維修。😆








 

沒有留言:

發佈留言