2019年4月18日星期四

磁力蚊網



踏入三月,天氣開始回暖,蚊蟲亦開始出動嘅時候,再加上樓下嘅住客近年將佢個平台搞到好似個小花園,種植咗好多好多大大細細嘅盆栽,又有養咗幾條鯉魚嘅魚池,每當黃昏嘅時候,都睇到佢攞住支電蚊拍,電死好多飛緊嘅蚊蟲,攪到我都要係鋁窗度加蚊網。


三年前大裝修時,因為無咁多蚊,所以當時換新窗時亦無做埋蚊網。但今年三月就已經開始好多蚊飛入屋。睇咗好多有關加蚊網嘅方法後,最後都係揀咗加磁力蚊網,因為安裝方便,而且比較美觀。

而我上過淘寶網睇過,又去過旺角間『麥氏磁力蚊網分店睇過實物。


(以上這張係我問麥氏可否上去睇樣本時,佢哋俾我嘅圖片,清楚指出位置。)


最後都係揀咗後者,原本想即場落單,點知個女職員非常穩陣,建議我回家後,再量度清楚,因為佢強調不要只跟網上所教嘅方法去度,仲要度埋側邊有幾多吉位。


然後俾咗張報價表及訂購表格俾我,叫我如果要嘅話,可以打去西貢落單,臨走前我攞咗個膠框碎返去對比下個鋁窗框嘅顏色及尺寸。


第二朝就打去搵鄺小姐落單,程序非常簡單,不用email或 fax表格,佢只係要我照上網嘅量度方法嘅尺寸,然後上下左右各加半寸,再對價目表上嘅尺寸嚟收費,之後去指定銀行入咗一半訂金後,影返張過數紙,再用WhatsApp傳俾佢睇,大約7至12日就可以取貨。



不過因為我假期關係,需要佢哋於指定日子做好,最後亦好開心,於指定日期收到來電,通知可以取貨。


攞到返屋企後,第一時間,即刻拆開膠袋,開始安裝,膠框後面有幾個貼紙,對啱位置,貼上去就可以了,真係方便到無法形容,最開心係屋企人都可以開窗瞓覺,唔使擔心俾蚊針。


總結:雖然價錢會比淘寶網嘅貴少少,不過都係好值得,最主要好啱要返工繁忙嘅我,收貨後又唔需要慢慢安裝,一貼上去就攪掂,整個過程都唔需要師傅上門度尺及安裝,自己做哂,感覺好有滿足感,哈哈哈哈,其實真係好容易,又方便,一個字形容『正』!👍😁







沒有留言:

發佈留言