2024年7月14日星期日

疫情後第一次唱K



今次係我2019年疫情後,第一次去唱K。而今次揀咗去一間從未去過嘅 SugarK,原因係從同事口中得知呢間 Karaoke 有一個名為「1368」嘅優惠,




即係逢星期一及三,於指定時間內可以唱足4小時,包一杯無酒精飲品,而且仲要係免加一,都係$68/位,於是我就上網 book 咗星期一朝早去唱。


位置其實就係以前銅鑼灣糖街間CEO 嘅3樓,有兩個入口上去,一個係糖街,先上扶手電梯再轉電梯3字,


另一個就係後面對住電車路,電梯直上3樓。



行到櫃枱,只需講手提電話號碼就已經有預訂資料,之後職員亦問我需唔需要咪套及消毒紙巾(要就另加$10),而我當然話要啦。



入房後,見到房間同以前 CEO 一樣,都有獨立洗手間,房內多咗部空氣淨化器,枱上已擺咗咪套及消毒紙巾。


第一時間就開始用消毒紙巾清潔兩支咪﹑及點歌機觸屏幕。



房間內無電話,如果想問職員問題,就要按個鐘制,等職員入嚟至可以問到。


而點歌系統,顯示嘅中文字有好多係簡體字,介面都算易睇,不過操作上都要一段時間去適應。



因時間關係,我和朋友都急不及待點歌,一人一首輪住唱,每次都係趁一首歌嘅時間去點歌,發現系統內嘅歌曲真係比另外兩間Karaoke 多好多。而音響及咪都好靚聲,只係自己真係太多年無唱歌,唱得好難聽,加上有啲簡體字唔識,而唱錯字。😂


仲有房嘅冷氣實在開得太低,只得21度,又唔可以自己調校溫度及開關,好彩我帶咗件長袖外套去,而朋友又唔怕凍,大家都唔想浪費唱歌時間,所以亦無按鐘叫職員嚟問。


另外仲可以用自已手機嘅微信點歌,都算方便易操作。





總結:如果唔諗住食嘢,純粹唱歌,真係覺得呢個1368嘅優惠,超值抵玩,下次有機會一定會再去唱。




 

2 則留言:

  1. 🐰 原來 𝒜𝓃𝒾𝓉𝒶◠◡◠ 🎀 係K歌友, 我只知 Newway咋, 落後囉😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀 Judith🤩,其實我只係好鍾意唱下歌,練下氣,開下聲,可惜屋企隔音差🔇,所以先至要俾錢去唱K🎤,而且我去唱K,都只係飲樽裝蒸餾水,所以一定要間平靚正嘅嚟唱。😂😂

      刪除