2021年4月17日星期六

玫瑰痤瘡、濕疹及敏感皮膚(六)

 

前日睇到一則新聞,標題寫戴口罩致臉頰狂生粒粒或玫瑰痤瘡發作』而我覺得最主要係玫友皮膚一般都係特別敏感,如果太焗就會引玫瑰出嚟,所以一定要帶透氣唔焗嘅口罩!

而我最近亦試過戴過公司提供嘅某個牌子口罩,感覺始終一般,唔啱我面形,而且鼻嘅位置唔夠貼,仲磨到鼻嘅皮膚有少少敏感最終都係要買返以下呢個口罩,真係夠貼面,而且戴咁耐都無出現敏感,戴住返瑜伽班時,感覺都特別安全啲。


我覺得如果玫友戴開都無事嘅口罩,就唔好成日轉牌子啦,始終每個玫友嘅皮膚都特別敏感!


(2021年4月)
而踏入春季,都係我最擔心嘅季節,驚玫瑰出返嚟搵我。而上個月頭就真係試過瞓醒發現個鼻嘅皮膚特別油,仲生咗幾粒瘡,痕痕地,個鼻嘅皮膚又紅紅地,總之就唔舒服啦。


而我自己就覺得今次可能係[蟎蟲]引致,因為我本身T字位都係比較易出油,如果唔理佢,我驚會變咗「酒糟鼻」。


於是上網搵下有咩方法可以唔需要飲藥(因為只係鼻嘅位置,其他無嘢),最緊要盡快可以抑制皮脂分泌、滅菌及減少蟎蟲作怪。竟然睇到有好多個案都係用『硫磺皂』洗面,解決皮膚生瘡嘅煩惱,而且仲可以止癢殺菌。不過就唔可以經常使用,因為硫磺皂鹼性強,適合有皮膚炎等問題嘅人使用,而好嘅皮膚就唔好用啦。


咁究竟邊度有得買呢?原來國貨公司有得買,而且價錢超平。買咗一舊返去試,只係洗鼻嘅皮膚。


用咗幾日,估唔到就已經有好明顯嘅效果,鼻嘅皮膚爽咗好多,啲粒粒都無埋,毛孔收細咗,洗面嘅時候,摸到個鼻嘅皮膚滑返,心情都好好多。


用咗3星期,都無出現過皮膚敏感。直至現在,我每星期都會有三至四次用上海硫磺皂起泡洗下個T字位最多油出嘅位置,暫時結果都好滿意。(而我覺得硫磺皂仲好啱因帶口罩而出瘡嘅人用。)洗完嘅位置我都無搽潤膚,


而塊面其他位置,我繼續用 CeraVe Hydrating Cleanser 洗面,然後薄薄地搽上 CeraVe Moisturizing Lotion 。如果有興趣買嘅玫友可以留意下 CeraVe  嘅專頁,可以睇到萬寧及屈臣氏經常都會有做優惠。


至於沖涼,我就一直都用緊澳洲膚潤康燕麥沐浴露用咗都差唔多十年啦,前兩日見到澳洲膚潤康專頁嘅帖文,先知屈臣氏攞咗去做獨家發售,希望價錢唔會加價啦!


沖完涼最緊要盡快搽甘油,做足保濕咁就一定唔會出濕疹或皮膚敏感啦!至於甘油就無特定牌子,每次去到藥房見到有咩甘油就買咩甘油啦,大概$18至$30,效果都係一樣。


總結:好彩今次小問題,好快自己就搞掂,如果唔係就要過海搵李澤恩醫師啦!又係果句,「玫友自己才是主診醫生,原因無人比自己更加清楚問題嘅來源」。嚟近夏天嘅天氣,一定會好熱,係度提提玫友們,帶住口罩,盡量留係有冷氣嘅地方,可以去商場散下步,以及記住飲多啲水呀仲有一定要早啲瞓呀,我呢排都好唔聽話,成日都成一點半至瞓,所以鼻紅都係自己攞嚟。😂


補充:今次呢篇野,我用咗好多網上人哋嘅圖,因為我覺得佢哋啲圖,真係好易明,所以係度分享俾玫友們睇。🙏

4 則留言:

  1. 哈囉!Anita :
    預祝母親節快樂 ❗️
    💙💚💛💜❤️

    回覆刪除
    回覆
    1. Judith 你好呀,我代我母親多謝你呀!😄
      我都預祝你母親節快樂!🌹☺️

      刪除
  2. Anita你好,你介紹的口罩,家人也買了,用後感覺不錯,超抵買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,因為我好鍾意搵啲性價比高嘅嘢,用過而又覺得好用,我一定會分享俾大家知。😁

      刪除