2021年8月11日星期三

玫瑰痤瘡、濕疹及敏感皮膚(七)

由3月份開始,我已收到好多玫友私訊問我,會唔會接種新冠疫苗,因為大家都知道玫友對好多嘢都好敏感,怕副作用引致玫瑰痤瘡復發,又怕濕疹再起...等等嘅問題。


而一向感冒都唔食西藥嘅我,都好抗拒打疫苗針,因為真係唔知究竟打咗會唔會因敏感而發生唔想見到嘅嘢。


做前線工作嘅我,每日返工都會接觸到好多唔同國籍嘅客人,其實都好擔心,萬一有事,點好呢!? 最唔想影響到屋企人,所以呢幾個月,我一直都好留意及關心身邊打咗針嘅朋友,而呢班朋友,好多都係好鍾意食好嘢嘅人,所以好多身體都有唔同嘅慢性疾病,再加上公司有疫苗接種優惠送俾顧客,而我亦趁呢個機會,詢問客人接種後嘅反應,最後我就決定咗預約接種新冠疫苗啦,我揀嘅係科興因為 BioNTech 接種後嘅副作用比率較科興高。


於是6月尾,上網預約7月頭嘅期,都好 full 好難預約到,連私家都係,最後咁啱俾我見到7月7日我放假嘅日子有位,相信係有人改咗期,而變咗有位。


(2021年7月7日)
身為玫友嘅我,食完晏晝,就搭車去香港中央圖書館社區疫苗接種中心,排隊打針,整個過程,中心都安排得好好,打完第一針後,手臂打針位置有啲啲酸痛,亦係正常反應,坐30分鐘後,就可以離開啦,一離開,我就飲好多清水,原本想去散步,但又擔心會唔舒服,所以都係返屋企啦。整晚都只係打針嘅手臂有啲酸痛,最緊要係皮膚都無出現過任何過敏反應,身體亦無出現任何唔舒服!


(2021年7月8日至8月3日)
第二日已返工,完全無不良反應,無出現任何副作用,一切如常。

(2021年8月4日)
事隔第28天,終於去打咗第二針,估唔到,第二針,更加無反應,連打針嘅手臂都無第一次嘅酸痛。

(2021年8月10日)
打完第二針後嘅一星期,一切安好,照做瑜伽運動,皮膚亦無出現任何問題。


總結:我有玫瑰痤瘡及濕疹,接種新冠疫苗後都無出現不良反應,其他人是否適合就無一定性,至於打邊一隻疫苗,就要靠自己去決定啦,因為玫友自己就係主診醫生,應該會比較清楚自己皮膚狀況及敏感來源。至於打咗都係要繼續做好防疫措施,戴口罩及勤洗手,希望全世界嘅疫情可以快啲消失,大家都可以繼續去旅遊觀光!


補充:今次有好多圖片都係來自政府網站





4 則留言:

  1. Hi, Anita, 你好 ❗️
    變種病毒 .. 疫情仍未樂觀, 萬事小心, 保重❤️

    回覆刪除
    回覆
    1. Judith 你好,你講得無錯!
      仲有變種病毒...大家都要小心🙏,保重❤️

      刪除
  2. 你好,我都系打咗針嘅玫友,期待及感謝你嘅的分享❤👍

    回覆刪除