2019年10月7日星期一

上海4天遊


9月尾兩姊姊都放幾日假,最後決定帶媽去上海行下,唔想媽行得辛苦,最終我哋都係揀跟團。



9月26日(第一天)

三母女坐的士去機場,向領隊報到後,等攞埋登機證後,就各自去辦自助寄艙,之後我哋就辦理出境手續,繼而去PLAZA PREMIUM LOUNGE食個早餐,然後9點鐘準時起飛去上海浦東機場,飛航時間大約2.5小時。


辦理完入境手續及攞埋行李後,就坐旅遊巴(約1.5小時)去到浙江西塘古鎮,導遊請咗大家食一碗地道嘅小雲吞。

















然後就開始坐船遊西塘,感覺好舒服,空氣都好好,之後就帶我哋慢遊古鎮,有煙雨長郎、石皮弄、永寧橋...等等,







就去食晚餐,跟住就各自行西塘特色夜酒吧,每人派一張券,可以有20家酒吧任揀其中一間,包送兩杯啤酒。因為我哋食飽都唔想再飲嘢,



最後都係漫步行返煙雨江南賓館梳洗休息,因為太早起身,所以一瞓落床,就好快已瞓著。



 9月27日(第二天)

8點鐘起身落去賓館內食早餐,





之後上房慢慢執下行李,11點乘坐旅遊巴離開浙江,正式入上海市中心,車程大約兩個鐘,



去到黃浦江海龍舫食午餐,除了食物味道好,望出去嘅風景都好靚。



之後坐車去世紀匯商場地庫嘅1192弄行下,好似去咗舊上海咁,亦見到好多上海女人著旗袍影相,好似去咗個舊上海咁,好懷舊,亦有好多地道小食。如果自由行嘅,可以坐地鐵去世紀大道站(11號口出)就會見到1192弄啦,好方便。










之後再坐車去多倫路名人街,三十年代嘅時候,多倫路係文學巨匠魯迅、茅盾、郭沐若等經常出沒嘅地方,而1988年更定為「文化名人街」。慢步欣賞下多倫路新舊交織嘅建築。如果自由行可以坐地鐵去虹口足球場站出,行大約20分鐘。












之後坐車遊上海中心、環球金融中心、金茂大廈、東方明珠,然後就坐車去食晚餐,再坐一小時車程去上海卓越鉑爾曼Pullman酒店休息。




9月28日(第三天)

全天自由行,不過好多團友,包括我和家人都參加由導遊及領隊所帶嘅一天遊,因為可以全程坐旅遊巴,方便好多,車上可以擺嘢,又有樽裝礦泉水飲。
而且時間唔趕,朝早我哋起身後,仲可以慢慢梳洗,又有充足嘅時間俾我哋慢慢享用酒店嘅自助早餐。



十一點出發去田子坊,如果自由行可以坐地鐵去打浦橋站,泰康路一號出口,對面街就已經係田子坊入口,小小嘅馬路,有市集及上海老式石庫門民宅,







巷子內有好多小商店,最多女仔入嘅係大白兔店,內有好多大白兔糖味嘅香水、潤唇膏、潤手霜及精品等等。亦有些小食店有大白兔糖味嘅雪條,仲有好多小食都值得一試。












後來我和家人行咗去一間朱新年食午餐,真係好多當地人入去食,而且價錢抵又好食。



之後去新天地,(如果自由行可以坐地鐵去新天地站出便可),而我哋繼續坐旅遊巴過去,車程只需十分鐘左右,落車後首先步行經過中國共產黨第一次全國代表大會會址,見到有好多年青人,一班班輪流企係個石碑前唱國家,我忍唔住行前影咗幾張相,佢哋都好大方地俾我影,而且個個都好開心,因為過幾日就係建國70週年。












上海新天地原本係舊區被重建後,依然保留上海建築特色,加入新嘅建築意念,將石庫門改造成休閒廣場,有好多精品店、咖啡店、酒吧,感覺好似去咗歐洲,所以吸引咗好多外國遊客到此一遊。







然後再坐車去到南京路,步行上海最繁華嘅商業大街,





行外灘,又見到有班人排排企好開心地唱國歌,於是我又走過去影咗幾張相,佢哋完全唔介意,任我影,真係令我感受到上海好自由,人民生活得好開心。







之後又坐車去碼頭附近食晚餐,因時間及地點關係,就揀咗食湯麵及餃子,然後就趕去排隊上船遊黃浦江,估唔到國內同胞更加早排隊,所以上到船,唯有企係二樓度影下相,全程大約45分鐘,之後我哋又坐車返酒店休息啦。

















9月29日(第四天)

一早起身,落去食酒店嘅自助早餐後,就上房攞行李落去大堂,然後出發去廸士尼小鎮,嘩,上海廸士尼小鎮比起香港真係大好多呀,





之後又坐車去奕歐來奧特萊斯(Outlet),行下坐下食少少嘢,








之後就坐車去機場,車程只需20分鐘,點知去到機場先知班機延遲4個鐘起飛





好彩上海機場有環亞貴賓室,今次真係可以慢慢食慢慢飲,食飽我哋又轉行去另一個位置區,坐低休息下,





之後坐8點20分嘅KA875班機回港,亦好彩地,到香港後好快就可以攞行李,最開心係有得搭機鐵返香港島,再轉地鐵,好快就返到屋企休息啦。



總結:

大家都好滿意今次嘅上海4天 hea 遊,而且團費加其他所有費用,加埋都唔算貴,食住都好滿意,仲有旅行社送嘅中移動手機數據SIM卡,可以用到 WhatsApp 及 Facebook 真係好方便。


而我部舊手機 Nexus 5已用咗6年,內置電池已開始出現問題,要經常充電,好唔方便,於是趁今次出外前買咗部華為於9月20日發佈 P30pro 最新嘅墨玉藍色,我唔係特別喜愛呢隻色,而我係好欣賞部機嘅攝影功能,可惜未有時間了解部機嘅運作,經過今次旅行,真係覺得用華為手機,當相機都抵,輕過單反好多好多,希望日後可以利用呢部手機於日常生活中盡量多啲練習攝影嘅構圖。










5 則留言:

  1. 荃玫ar. 很久也沒看見妳出post 了. 上海之行應是很C 服吧. 大家加油.

    回覆刪除
    回覆
    1. 荃玫你好呀,真係好開心見到你嘅留言,今次上海之行,天氣唔錯,所以真係好C服,多謝你呀,最近好嗎?天氣乾燥,大家玫友們都要記緊保濕,飲多啲暖水,保重身體!💪😁

      刪除
    2. 請問你睇李醫師,玫瑰座瘡好返未?可以加我WeChat ID : yimshan_33。已經留言多次,仍未見你回覆

      刪除
    3. 唉呀,真係唔好意思,依家至睇到,我即刻加你,現待你確認。🙏

      刪除
  2. 有機會都想去上海玩下

    回覆刪除