2024年4月5日星期五

香港花卉展覽2024

 


3月19日,陰天,下晝4點陪媽咪去維多利亞公園睇香港花卉展覽2024。




閒日都好多人入場睇花展,所有位置都變咗打卡位,仲見到一位蜘蛛俠打扮嘅男士。


























今次嘅主題係「雀躍全城」,主題花係香彩雀(又名天使花),快速地影咗幾張相後,趁天未黑,就行去中央大草坪睇下。



一入去見到一個小食亭,有枱有櫈,唔怕日曬雨淋,仲有餐具站,可以免費借用。






大草坪內最多人嘅地方,當然係向日葵花海,而我哋又係好快地影咗幾張相後,又行返過去球場度,繼續欣賞其他園林造景。












當聽到好大聲音樂嘅時候,原來已經係7點半,勁多人圍觀睇「花影之旅」燈光秀,當人群散後,我哋兩個先睇到鬱金香花海,不過點都好,又係返幾張相先。



後來又遇到上年花展見到嘅攝影愛好者,今次佢仲有個朋友陪佢一齊帶同模型公仔影相,雖然佢哋已經準備收拾攝影器材時,經過嘅人見到咁靚嘅公仔,都忍唔住停留影幾張相先,哈哈,而我就係其中一位啦。







臨離開花展時,點都望下側邊兩旁嘅商店,見到好多蘭花都好抵買。


最後點都影埋最多人打卡嘅「京韻」,然後就順路由近泳池嘅出口離開,去天后站搭地鐵返屋企啦。


總結:今年花展嘅花好靚,只係我自己因為月中開始眼皮敏感,未痊癒,所以亦無逗留太耐,不過都真係好開心,因為無落雨,又唔算太濕熱,希望下年可以好似啲攝影愛好者咁,帶埋長鏡去影相啦。 












7 則留言:

  1. 祝眼皮敏感早日康復

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅留言,我都好希望快啲好返!🙏💪💪

      刪除
  2. 好犀利呀!花靚賞花的人好開心呀,影多啲靚相俾大家留念,加油呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝誇獎!我會繼續加油!!💪💪😄

      刪除
  3. Judith,多謝你呀!雖然我哋未見過面,不過都好似識咗好耐咁🥰,多謝你嘅鼓勵及支持🙏,我都好希望我對眼皮可以快啲好返,從未試過咁樣發炎🫣,亦唔知幾時至會好返🥺,我會繼續努力,希望明天會更好!💪💪

    回覆刪除
  4. 🐰 𝐻𝒾, 𝒜𝓃𝒾𝓉𝒶◠◡◠ 🎀
    緣份吧 💕‿💕 ❣️ 我喜歡這兒開心簡單 👍 👏🏻 💯 🎉 ✨。🌈 😊

    網上參考資料
    眼皮發炎,針眼的自然療法,柏格醫生 dr berg
    https://www.youtube.com/watch?v=o6tFNtqxGPc

    回覆刪除
    回覆
    1. Judith 🥰多謝你呀!真係非常之唔好意思,我今日至得閒睇留言🙏🙏😅。
      哈哈哈,估唔到你同我都有睇dr berg,仲要係你覆我嘅日子前一日,我剛收到支嘢😂,同日即用,用咗一次就已經有好明顯嘅分別,第二日繼續用,用到第10日就差唔多好返哂,支嘢真係唔錯👍,遲啲得閒,我會講下成個經過,依家要瞓覺先,聽日公司好多嘢做💪💪🙏🙏😁。

      刪除