2021年6月28日星期一

官塘 • 傳情 微縮藝術展

 

前幾日放假,我和媽兩人坐地鐵去觀塘行下個新商場(裕民坊YM2),順便睇下個「微型縮展覽」,估唔到今次去到睇到嘅展品比我想像中多,可惜無帶相機,唯有用手機影啦,影下影下,都影咗成個幾鐘。

今次展出一共38件超精細藝術品,有長洲搶包山、大澳棚屋、寶聲戲院、永興豆漿王、煎釀三寶、煲仔飯、掃街小食、茶餐廳、深水埗金記餅家、灣仔藍屋、中國冰室、富貴海鮮酒家、九龍城寨...等等,



















































可惜時間關係,未能慢慢仔細觀賞,就已經要搭返地鐵走啦,如果有時間睇,哈哈,我真係可以影幾個鐘架。如果有興趣嘅朋友們,真係可以去睇下,展期至7月4日。



4 則留言:

  1. Hi, Anita :)
    孝順女又帶媽媽去行街同埋睇展覽 💙💚💛💜❤️
    微縮藝術家的作品唯妙唯肖 👍 謝謝分享 🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. Judith 你好呀,多謝你就真!🙏
      呢一年嚟,我放假就會帶媽媽行街睇嘢,佢經常見到我用手機影相,今次佢都玩埋一份,雖然影得唔靚,不過我哋兩個都影得好開心。😆😆

      刪除
  2. 我也和家人去看,謝謝你的分享🙏👍

    回覆刪除