2022年9月5日星期一

玫瑰痤瘡、濕疹及敏感皮膚(八)

時間過得真係好快,今次想同大家分享下玫友最近問我嘅問題,


1) 玫友是否一定會有酒糟鼻角膜炎?

答:咁又唔係所有玫友都會有酒糟鼻角膜炎,不過平時最好就滴下滋潤眼水,因為眼睛夠濕潤就無咁容易發炎。

2) 玫友好易眼乾及生眼瘡,見到我之前分享過冰藍潔眼棉,究竟邊度有得買?


答:之前可以買到嘅藥房、眼鏡店及屈臣氏都已經無得買喇。而我之前買落嘅冰藍潔眼棉,已於6月中用哂,最近係 amazon 網站買咗另一個牌子CLEAR C, 因同樣唔需要過水,而且數量及價錢都比較合理,但係估唔到呢隻潔眼棉嘅質感好粗,清潔眼嘅時候一定要好細力咁抹,所以我唔建議買CLEAR C等我用完會再揾另一隻,試過好用嘅話,我會盡快分享俾大家知。


3) 今年7月破紀錄高溫天氣對我嘅皮膚有冇影響?

答:都有少少影響,有時行街都會熱到出哂汗,試過額頭及鼻頭熱到出咗一兩粒瘡仔,返到屋企就用硫磺皂(國貨公司買)只洗出瘡嘅位置,瘡就好快會謝,


其他位置就照用CeraVe Hydrating Cleanser 洗面及 CeraVe Moisturizing Lotion 潤膚。


4) 戴咩口罩?咁熱嘅天氣戴住口罩有冇出玫瑰痤瘡?


答:咁熱嘅天氣,試過戴過好幾個牌子KF94口罩,有啲都好焗,試過出瘡,最近覺得呢款EZWELL KF94口罩(網購)質料比較啱我嘅皮膚用,咁熱嘅天氣,戴咗兩個月都無出現過敏感或不適,又唔覺得焗,不過一定要將耳繩打個結,至包得貼。


5) 仲有冇搵李澤恩中醫師睇皮膚?

答:自從李醫師醫好我面嘅玫瑰痤瘡後,都差不多4年無再見過李醫師喇,只係叫啲玫友覆診時,代我問好,因為李醫師唔止醫術高明,人品都好好,對病人又細心又有耐性。

6) 李澤恩醫師有無再係東區睇症?

答:無喇,如果想睇李醫師嘅玫友,可以上東華三院中醫專科門診網頁內睇下,可以睇到李醫師於兩間醫院嘅當值時間表。


廣華醫院-香港中文大學中醫藥臨床研究服務中心(李醫師於星期三、四及六睇症)或


東華三院黃大仙醫院-香港浸會大學王李名珍中醫藥臨床研究服務中心(李醫師於星期一、二及五睇症)


7) 打咗第3針後皮膚有冇出現問題?

答:我於2月25日打第3針科興(無溝過針),3次打針後嘅皮膚都係正常,無出現過任何不良反應。


8) 是否仍然戒口戒得好清?


答:都係唔食煎炸及辛辣食物,好返後開始有食雞蛋,每日都食少少堅果。天氣熱,間中都有食乳酪加藍莓,甜品盡量少食。雖然今年屋企有好多月餅,不過我都只係食好細好細舊,因為食月餅真係對皮膚唔好,尤其玫友盡量少食。




就快到中秋節,前幾日行過維園,見到綵燈工程進行中,希望中秋節當晚唔好落雨,咁我就可以帶媽去賞燈啦。


最後祝大家中秋節快樂!身體健康!




6 則留言:

  1. Hi Anita, 多謝分享,中秋節快樂!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. Judith 你好,中秋節快樂❣️
      今晚迎月,我帶咗媽去維園影咗好多綵燈相,好開心,晏啲會補加拼圖相😁。

      刪除
  3. 你好啊,我而家都睇緊李醫學啊,請問你大概睇左幾耐啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀,真係唔好意思,遲咗成個禮拜至睇到留言🙏🙏😅,我當年因為搽咗西醫開嘅類固醇,搞到好嚴重,所以我睇李醫師都睇咗一段長時間,好返加調理保健,大約兩年,不過你放心,亦有好多嘅玫友,都只睇咗幾個月至半年就好返哂,因為每個人都唔同,所以我覺得你最緊要放鬆心情,俾啲耐性,就會更加快好,加油呀!💪💪😁

      刪除