2018年5月23日星期三

筲箕灣譚公誕巡遊2018



今日(農曆四月初八)佛誕假期,原本好想去長洲睇飄色,不過天氣實在太炎熱啦,所以都係去返筲箕灣東大街欣賞譚公誕巡遊。



今次帶埋媽和妹去,大約10:45去到筲箕灣電車總站,就已經見到巡遊隊伍,氣氛非常熱鬧。








後來行進東大街,兩邊都已企滿人,真係估唔到咁熱嘅天氣,嚟欣賞嘅人竟然會比上年多咁多,而今年嘅巡遊據知有20幾隊,大約1500人參與,包括舞龍醒獅、武術表演等。

 













覺得今日最難度高嘅動作,就係以下呢兩張相嘅表演。










中午時段真係烈日當空,好多表演嘅小朋友都熱到出哂汗,有啲貼咗散熱貼,


有啲就開風扇吹,













睇到大約下午一點鐘,媽和妹都已經熱到頂唔順,於是我亦陪佢哋去食晏,之後就去咗維園個佛誕嘉年華。









可能係天氣問題,熱到我都只係行咗個圈,就想走,而最多人逗留嘅都算係亞洲美食坊,臨走之前…我都買咗幾個艾草餅及馬蹄糕返屋企食。


總括: 筲箕灣譚公誕巡遊,真係東區嘅一個重要節日,相信以後無論巡遊隊伍、市民及遊客嘅人數,一定會一年比一年多。
而我今日見到有好多巡遊隊伍嘅隊員,無論男或女,好多都一邊巡遊一邊食煙,搞到好多市民要吸二手煙,希望下年啲煙民,可以忍下口,等行完個路程才食吧!😅










2 則留言:

  1. 我變左le 個blog fans. Keep 著post. 昨天真是好熱 ! 玟友大忌.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅支持!未食五月糉,香港嘅溫度就已經去到三十幾度,真係好熱,所以玫友們今個夏天真係要盡量留係有冷氣嘅地方,如果出街都一定要記得帶把遮,同埋飲多啲水呀!

      刪除