2020年11月5日星期四

綠在東區環保站

趁放假,帶媽去「綠在東區」環保站,睇下平時我妹攞嘢過去回收嘅地方。


全港暫時只有七個「綠在區區」環保站,港島區暫時只有一個環保站,好彩係東區,筲箕灣愛信道30號,距離西灣河地鐵站(B出口) ,向左沿筲箕灣道行,左轉會見到協青社賽馬會大樓,我媽見到協青社啲塗鴉,都大讚好靚,然後沿住興民街行,就會見到一個天橋底一個好似公園嘅建築物,就係「綠在東區」環保站啦。












「綠在東區」環保站建築設計都好特別,有一排竹枝屏風,又有草地,又用貨櫃組成工作間,雖然環保站回收範圍係室外,但係因為係位於天橋底,所以完全唔怕太陽曬,可以慢慢將帶去嘅物品,睇清楚,擺落正確嘅回收袋或箱內。




今次媽媽第一次跟我去,佢都大讚環保站好乾淨,攞嘢去回收嘅人都好有心及好有耐性,慢慢睇清楚去分類。

我媽一直以為只係分「紙、鋁罐、膠樽」3類,點知去到見到有分(已清洗乾淨)1、2、3、4、5、6號及沒有編號嘅廢膠,仲有玻璃容器、慳電膽、光管、充電池、廢金屬(需分鋁飲品罐及非鋁飲品罐)、紙包盒(需分有鋁箔及無鋁箔)、小型電器、四電一腦、光碟及發泡膠。









仲有個雨傘回收,而呢啲雨傘都可以擺係度俾人用,用完最好可以歸還原位。


最後我仲發現原來「綠在東區」有舉辦好多環保教育活動,有機會都參加下先。




補充:環保署推出「綠綠賞」智能積分卡,當提交回收物時仲可以賺到積分,用嚟兌換禮品。積分卡適用全港18區9個回收環保站、22個回收便利點、超過100個回收流動點及社區智能回收車,希望可以鼓勵到更加多嘅人支持環保回收,儲分認卡唔認人,所以一家人可以共用一張積分卡,既方便又環保。









4 則留言:

  1. 孝 順 女, 放假陪呀媽出街! 👍
    生活愉快 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀,多謝你嘅支持🙏🙏,唔知應該點稱呼你呢!?我都祝你生活愉快!身體健康!💪
      其實做仔女嘅一定要孝順父母,如果疫情消失,我都會帶媽去旅行😁,因為我媽真係一個好媽媽👍😄,而我亦好希望可以更多人支持環保。💪😊

      刪除
    2. Hi, Anita, 我係 Judith 呀 😊
      其實我係潘美辰歌迷呀, 2013年都有去紅館睇演唱會囉 👍
      支持環保! 💪

      刪除
    3. Judith 你好呀,你真係超級歌迷,專登飛嚟香港睇演唱會,勁!😁👍👍
      多謝你支持環保!🙏🙏

      刪除