2018年3月27日星期二

雲南6天遊



一月中就開始上網睇有關雲南旅遊行程,最後決定報永安旅遊主要因為乘坐國泰港龍嘅航班時間及出發日期都好啱我哋,於是二月報名,三月出發。今次同埋家人一齊去,所以揀咗跟團,對我嚟講亦會比較輕鬆啲。

報名後,就開始準備以下事項:

1) 旅遊保險,今次我又係揀咗網上買豐隆旅遊保險因為保障及保費都正合我所需。

2) 流動上網卡去深水埗買$90,可以係大陸用到Whatsapp及Facebook。


3) 雲南紫外線極極極高,唔搽得防曬嘅我,去旅行又要攞住相機影風景,如果用雨傘防曬就會好唔方便,於是淘寶買咗個大包圍嘅防曬帽,超平,而且好好用,可以捲起,方便攜帶,性價比極高。

4) 機鐵香港站來回飛,咁啱睇到KKday網站有做優惠,價錢又最抵只需去程用QR code入閘,回程出閘時再用多次同一個QR code,真係方便又環保。(以下是由KK day網頁內之圖片組合而成)



5) 買啲朱古力及得力素葡萄糖,以便補充體力,減低高山反應,因麗江市海拔2900米,玉龍雪山(雲杉坪)3200米,原本想買紅景天,但見到好多人講食咗都未必有用,而且好易失眠,所以唔敢買。

6) 帶幾個插蘇轉頭,以便每晚為手機及相機充電。(以下兩款都啱用)



7) 雲南早晚溫差極大,所以厚薄衫褲都要帶,正如雲南十八怪之其中一怪,四季服裝長穿戴!

8) 帶潤唇及潤膚用品,因當地天氣極度乾燥。

9) 帶人民幣散紙,因為當地實在有好多小食,如果有微信支付,就更加方便,可惜我未開。

10) 帶啲口罩、傷風感冒藥、腸胃藥等平安藥物,以備不時之需。

3月10日(第一天) 香港至昆明
早上坐機鐵9:10去到香港機場集合,11:40由香港 ✈昆明 ,航程約2.5小時,午餐航機上。落機後,經過櫻花谷,大家都落車影下相,之後又見到一群黑色羊仔,





然後正式第一個行程,去昆明九鄉自然風景區,乘坐遊覽船到蔭翠峽、










地下棉花堡、鐘乳石群、行下行下都行咗成個鐘,





洞穴內又見到有部汽水機,見到有個雲南紅嘅紅酒窖(我覺得似係廣告位),







然後再要行上三百幾級石級後就再坐單程索道,如果行唔到嘅話,可以俾人仔¥90俾兩位橋夫抬上去,當去到索道時,可惜已經天黑,完全無辦法影相,唔畏高嘅我,望落去都有啲驚,因為真係好黑,完全睇唔到下面有幾深,好彩好快就到頂,可以轉坐旅遊巴去食晚餐,餸菜偏油及有點辣,好彩都仲有啲唔辣,雖然無香港咁好食,不過我都食得好飽。



大約11點去到酒店,第一晚住昆明三茂城市印象酒店,感覺都幾乾淨,唔錯,好好瞓。


3月11日(第二天) 昆明至大理
早餐係酒店內,雖然早餐唔算多選擇,不過都可以食到飽,然後8點去昆明商業步行街,睇金馬碧雞牌坊,見到有架武警巡邏車隊,附近亦有好多小食及米線店舖 。









午餐食宜良烤鴨宴後 ,餐廳門外亦有賣生果嘅車仔檔,原來大陸無論店舖或街邊流動小販都有收微信支付。





然後再坐車由昆明至大理,車程約4小時到國家5A級景區,大雄寶殿、崇聖寺三塔文化旅遊區遊覽千尋塔、南北小塔崇聖寺三塔倒影,仲見到松鼠。






 



然後坐車去食晚餐(大理白族風味餐),飯後去行大理古城,城內有好多小吃店,仲見到間麥當勞,行到洋人街就行返轉頭集合。






約十點返到第二晚所住嘅(大理五星級)幸福龍國際大酒店,整體都算乾淨企理,不過就無第一間咁新。




3月12日(第三天) 大理至麗江
早餐酒店內,選擇唔多,不過都係一樣可以食飽個肚,然後9點坐車去桃源古渡欣賞洱海風光,欣賞高源淡水湖泊,附近見到個好可愛嘅小妹妹企係田度,諗緊點解會有幾個人係咁對住佢影相嘅呢?哈哈~其中一個就係我。




然後坐車途經遠望見到祟聖寺三塔及田園村屋,仲見到一個油菜花田,而導遊亦好好人,俾大家落車影下相,再坐車去白子人家品嚐三道茶(一苦二甜三回味)及欣賞白族歌舞表演,感覺真係好一般,舞台及表演者都好求其。








食完午餐(砂鍋魚風味餐)後,坐車由大理至麗江,車程約3小時,途經一個中途站,見到用粟米磨粉而制成嘅粟米餅,雖然當時好飽,但都忍唔住口,食咗好多。




到達麗江後就轉當地一位女導遊,帶大家去黑龍潭公園,欣賞麗江世界文化遺產 ,行到大研鎮四方街古城,再自由活動,
















而我就行上觀景台,又見到櫻花,最主要係睇到成個古城嘅屋頂,而最可惜係當地的少數民族當日無搞篝火晚會,我個人就都有啲失望,沿途見到一隻畫咗眉嘅狗仔,大家都覺得好有趣。








食晚餐(納西喜宴)後,再坐車去麗江古城,再步行入城內間五星級王府飯店,今次全團住貴賓房,仲連續住兩晚,整體都唔錯,張床有暖毯,瞓得好舒服,背脊好暖,唯一房間燈光比較暗。




3月13日(第四天) 麗江玉龍雪山
於酒店內食完早餐後, 8:15大家準時出發坐車去玉龍雪山,再轉乘雪山專車(環保車)往雲杉坪索道候車站去甘海子 ,再坐索道去主峰扇子陡半山腰嘅一個高山草甸(雲杉坪),


 





雲杉坪位於海拔3240米,上到去就見到好多遊客手持氧氣樽,而我妹亦係背囊取出一支於古城買嘅氧氣,價錢比山上買嘅便宜好多!而我就做足防曬,哈哈~完全睇唔到我個樣,可能團友都覺得我太誇張,不過自己知自己事,唔想玫瑰痤瘡出嚟,所以一定要咁做。





 

行行下又見到幾隻羊,又見到好多遊客俾¥20著當地民族服裝影相,行咗一個大圈之後(都差唔多行咗一小時),再乘坐電屏車往白水河和藍月谷,而其中一程電瓶車就要自費,因導遊講,如果按行程步行落去就要行好耐,所以大家都唔介意要付多¥20/人,








去到白水河和藍月谷,真係好靚,仲見到牦牛及黃牛,團友都好興奮,就圍影相,講真行得快,真係會氣喘,有團友亦因此有高山反應,頭痛、無胃口,最後仲嘔埋,而我落山後亦感覺到有少少頭痛,不過好彩都仲好好胃口(海拔高嘅地方,特別容易肚餓及眼瞓),其他團友全部無事,亦無吸氧氣,相信我都係心急,驚集合遲到而引致,如果慢慢行,就一定唔會係咁。










午餐於玉龍雪山間餐廳食,海拔3100米,餐廳門口可以睇到(甘海子藍月谷劇場)印象麗江嘅後台一小部份,大家食飽後,等旅遊巴嚟嘅時候,都可以睇到少少一角仔嘅表演,期間竟然落咗一陣雪,不過好快好快就落完啦,真係估唔到帶上山嘅遮,竟然係用來遮雪。






之後坐車去東巴文化聖地玉水寨,






行咗一陣再坐車去束河古鎮自由行,今日真係見到好多人影婚紗相,














而我哋都行到有啲攰,就揀咗間酒吧上去飲嘢,等6:00樓下集合,


坐車去餐廳,晚飯後就返酒店休息,不過時間尚早,唔想瞓住,所以我哋自己再出去行古城,買生果食,估唔到夜晚十點後嘅古城街道都仲咁多遊人,我哋行咗兩個鐘後,我個頭都仲有少少痛,於是就返王府飯店休息啦!好彩瞓咗一晚就無事啦。








3月14日(第五天) 麗江至昆明
早餐酒店內,估唔到朝早6:30餐廳已坐滿食客,7:30出發離開古城,由麗江至大理 ,車程約3.5小時,途經一個亭,大家都落車去洗手間,嘩~真係完全無諗過女廁入面會係全開放式(雖然接受唔到,不過急...都要去架,好彩全程只遇到一次,其他旅遊區都算乾淨)。之後繼續坐車當地餐廳食午餐,餐後坐車由大理至昆明,車程約4.5小時,





18:15晚餐野生菌火鍋,19:30餐後見到好靚嘅黃昏天色,坐車去欣賞《雲南印象》,演出時間20:00到21:40,好彩19:55趕達雲南藝術劇場



雲南印象》由著名中國舞蹈家楊麗萍2001年用咗18個月親自編導,以雲南各民族生活、歌舞為元素,創作而成



















最後孔雀舞,雖然唔係楊麗萍親身表演,但佢徒弟一樣好似佢咁無骨酥軟嘅手臂及靈活嘅手指,實在跳得好靚好精彩,表演結束後,演員都出嚟膐謝幕整個表演都好值得欣賞,不過最可惜係坐得太遠。







門票由導遊代購,亦係旅行社行程表寫咗嘅¥260,一直以為係坐乙票區,因¥260正是乙票區門市價,點知成團人都坐嘅位置竟然都係丙票,唔講優惠價啦,丙票門市價都只係¥180,而我個人就對此安排感覺好失望,真係唔知邊一個人或公司食水食得咁深!



然後再坐車入住第一晚住過嘅昆明三茂城市印象酒店休息及執行李,準備明天回港。

3月15日(第六天) 昆明至香港
早餐係酒店內,9:30出發去昆明瀑布公園觀賞亞洲最長人工瀑布,可以沿橋行到入去個洞口影相,公園內仲有好多櫻花及遊客。









之後再坐車去全新花之城景區,內有所謂大型花卉主題溫室及香料文化博物館,感覺好一般,如果自由行,就真係唔需要此行程啦!


大約1:00坐車去到機場,自費食個午餐後,大約2:00就入去排隊離境及安檢,期間見到一隊解放軍好有秩序地排隊離境,而我哋亦以為過關時間可以好快,點知原來雲南安檢非常仔細,每位離境人士都要搜查全身,所以排隊都用咗成個鐘   (所以奉勸各位自由行人士,當離開雲南,最好預早多啲時間入閘過關做安檢,否則可能趕唔切登機。)   好彩我哋啱啱趕得切登機,最後約3:40起飛, 昆明✈  5:40到香港機場,6:30坐機鐵轉乘港鐵回家,同時亦代表2018雲南之旅亦完滿結束 



總結:
坐國泰港龍直航去昆明,航班時間啱哂香港人。至於跟團可以坐大嘅旅遊巴,方便擺放各人每日所需用品。今次全團23人,分三圍枱食飯,坐得舒服,唔會逼。上車又可以沿途睇下風景,輕鬆聽歌瞓下覺,完全唔需要擔心其他嘢,對於我嚟講,真係輕鬆好多。其實對領隊及導遊嚟講,佢哋遇到我哋成團23人都好算佢哋幸運啦,團友全部都都好有禮貌及守時。

至於三月雲南天氣,早晚都比較凍,晏晝就比較熱,個人感覺旅遊巴內比較焗,塊面都會容易紅(始終自己都係玫友),幸好團餐大部份都好啱我食,因每餐都有菜,而且飯餸嚟到,都唔會覺得熱,哈哈哈哈,微暖正正啱哂玫友嘅我,同枱團友當然唔慣食唔熱嘅飯餸啦,所以今次嘅旅行,都算我好彩,玫瑰無發作,反而返到香港,覺得好濕,眼和咀唇都有啲敏感,證明香港天氣對我嘅皮膚影響較大。

最後補充,雲南真係一個好靚嘅地方,如果想去旅行嘅朋友們,我會建議等年底高鐵通車後才去,因為到時由昆明去麗江車程可以節省六至七小時,而自由行亦一定比跟團慳錢,仲可以慢慢欣賞及了解當地風土人情。





2 則留言:

  1. 流動上網卡,去深水埗買$90,可以係大陸用到Whatsapp及Facebook – 真的用到ma? Whatsapp 不是在國內已全block?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係用到,我每一日都用到Whatsapp、facebook、google,因為張上網卡APN係香港嘅server。
      其實除咗深水埗之外,香港仲有好多地方都有得買大陸上網卡,好多卡都可以係大陸用到whatsapp及facebook,除咗聯通,仲有中移動嘅,而後者接收較為穩定,好評亦較多!如果你有需要買,可以去比較下價錢,才再決定。😁

      刪除