2017年5月3日星期三

筲箕灣譚公誕巡遊2017


(農曆四月初八)佛誕,亦係譚公誕,每年筲箕灣東大街都會有慶賀譚公寶誕巡遊,由早上九點開始就有祭祀祈福、舞龍醒獅、百仙出巡、民族服飾、飄色地飄等巡遊隊伍,約一千多人,再加上兩旁圍觀嘅街坊群眾,就真係成條東大街都逼滿人啦,非常熱鬧!亦有好多警察在場維持秩序。











如果下年再去睇嘅話,我諗我都要好似呢兩位咁,戴個耳塞,因為啲鑼鼓聲真係好大聲,而且係不停嘅。



























 





氣氛就真係唔錯,市民都睇得好開心,每當有舞龍出現,就會有好多人專登係龍身下面穿嚟穿去,亦會摸龍頭及獅頭,哈哈,聽聞會帶嚟好運。

















估唔到企到咁高舞獅頭嘅竟然係個女仔,仲有個攝影師上咗去停車場上面影相,睇落位置唔錯,可惜我唔識上去。







而今日天氣都算唔錯,無落雨,雖然好熱,但係好彩間中都有啲風,而我就要走嚟走去避陽光,因為塊面唔曬得,不過今日咁熱,塊面都係熱到紅咗,而我睇到大約三點就離開啦,哈哈,因為肚餓,忍唔住要去食晏啦。臨走前,我問咗個警察,佢話都差唔多尾聲啦,所以我食完晏後,相信個巡遊都已經完滿結束啦!

總結:佛誕想影下相,趁下熱鬧,筲箕灣譚公寶誕巡遊的確係一個唔錯嘅選擇。





沒有留言:

發佈留言