2013年12月14日星期六

周老師攝影作品

有時覺得自己都幾傻人有傻福,有幸認識到台灣拍樂學堂嘅創辦人周芸毅攝影老師,佢係一位超熱愛攝影嘅大師。

而佢影咗好多相都係無公開過嘅,我估係因為要用嚟參加國際攝影沙龍比賽之用。至於以下嘅攝影作品,全部都係來自周芸毅老師公開過嘅靚相,而我亦揀咗一D自己好鍾意嘅同大家一齊分享。














































今年7月周老師嚟過香港搵景, 而我好好彩,當時我可以放到假,跟住佢去咗中環影相。



睇到佢為咗影靚相,可以趴係地下,全情投入發揮台灣攝影大師嘅精神。


哈哈~而我就趁機影咗以下這張相啦。





沒有留言:

發佈留言