2011年6月28日星期二

Red MR 唱 K



 今日同一位朋友走去銅鑼灣皇室堡8樓 Red MR 唱K...嘩~ 一上到去...感覺好好...服務態度超好!!!  仲有一種好特別嘅感覺...好似去咗以前嘅 Red Box , 而最大分別係個 Lobby...其他都好相似...
而我最欣賞佢哋, 於開門之前嘅大半個鐘...就已經開始打電話給客人, 提示有關訂房資料...可見 Red MR 管理層嘅領導能力及安排真係有一手...做得相當好!!!

一入房...就俾咗我哋兩杯熱嘅" 玄米茶", 之後仲有個女侍應不斷地幫我哋加茶 ...服務態度超好!!!
朋友揀咗 Lunch (E) 餐: 黑松露菌牛柳粒炒飯, 有沙律菜, 串燒, 例湯, 連飲品 $89...
朋友食咗都覺得好好味, 認同梁芷珊在 FB 上所講嘅 "粒粒米漲卜卜, 松露油夠香, 牛肉粒係安格斯牛柳, 夠熱, 唔油"...真係值得推介!!!

而我就揀咗 (B) 餐 : 炭燒雞扒, 有沙律菜, 飯, 串燒, 例湯, 連飲品 $79...
由中午12點唱到4點, 唱足4個鐘, 兩位埋單$185...收費尚算合理! 因為音響好, 服務好, 嘢食好, 唯一最可惜就係...太少歌喇~ (而我覺得無論新舊歌, 都一定要再加多D...) 期待中...


沒有留言:

發佈留言