2010年5月29日星期六

多謝鄧老師之教導



不經不覺, 上了星期五晚工聯會之歌唱技巧班已有一段時間...尚有9堂便會完結這名為"歌唱技巧高級班", 真係好唔捨得這班同學和兩位專業嘅歌唱導師, 因我平時沒有時間練習,當然未達到高級班之要求, 但與這班同學之友情就絕對比預期中好得多, 可能係大家都有參與大合唱比賽和觀摩會之表演, 而建立了一種難能可貴之友情, 最主要係有鄧sir老師的教導及帶領, 大家都學得很開心!!!

昨晚上堂時, 鄧sir 話今期班內歌唱觀摩, 會集合兩班學生於土瓜灣9樓進行...大家聽到都又驚又喜...

驚的是從未踏上過這麼大的台, 表演獨唱, 而我又細膽又唱得難聽, 真係唔敢叫朋友去睇...

喜的是可以去一個這麼大的禮堂, 聽到同學們嘅歌唱表演, 真難得!

記得上年11月之大合唱初賽, 鄧sir 一人要帶領兩隊出賽, 而我哋這一隊之歌曲是由郭sir 負責, 而鄧sir 見大家都很緊張, 於是便額外安排了兩日, 去到佢個中心綵排, 而沒有收取任何費用, 讓一班喜歡唱大合唱嘅學生聚集一起練習...令我最感動的是鄧sir對歌唱嘅那一份熱誠, 令大家都更喜愛音樂...

而於4月25日於西灣河文娛中心, 所舉辦之歌唱觀摩會, 鄧sir 的家人都有到場, 而我家人和朋友都覺得很有氣氛, 正!!!

最後我都有份上台大合唱咗"一樣的天空", 大家都唱得好開心...哈哈~



1 則留言: