2024年3月6日星期三

入電視城睇中年好聲音2


2月3日我、媽和妹,一齊去將軍澳電視廣播城錄影廠睇中年好聲音
第一次去將軍澳港鐵站A2出口右轉嘅巴士站等專車入電視城,我哋3人12點45分去到已經見到好多好多人排緊隊。


當架專車嚟到時候,原來因保險原因,只設坐位,不可以企人,所以第一架車好快就滿座了,而我哋唯有坐下一架專車。


當去到電視城,觀眾席已坐滿8至9成,所以我哋3人唯有分開兩邊坐喇。而我哋亦係當時先知原來係十強爭入九強。亦已3月3日晚終於播咗出街,所以我亦可以公開講當日嘅情況喇。


當日有中年好聲音2 x 聲夢學員合唱。圖片來自TVB網絡

1)顏米羔 + 彭家賢 《红色跑車》88分

2)黃劍文 + 金永衡 《我真的受傷了》85分

3)林若盈 + 趙小婷 《一加一》80分

4)陳俞霏 + XIX 《全身暑假》87分

5)安雅希 + 黃洛妍 《我不難過》92分 

6)沈宗賢 + 趙紫諾 《一眼瞬間》89分

7)譚輝智 + 趙頌宜 《咁愛敢做》87分

8)劉威煌 + 劉詠彤 《我們的愛》86分

10)陳蒨葶 + 文凱婷 《灰色》84分

9)古淖文 + 冼靖峰 《祝君好》91分

現場一次過睇哂十強參賽者嘅表現,真係覺得好多個都唱得好好,而幫幫唱嘅聲夢成員,唱功亦進步咗好多,跳舞都跳得好放好自然。


其中一個,當車婉婉講佢個名Janees 嘅時候,在場觀眾好多都「嘩」一聲,即係大家聽到佢名,都知佢係唱得之人,而我睇完佢唱,更加覺得佢犀利,好靚聲,勁有穿透力!👍👍👍


另一個令我覺得犀利嘅人,就係主持人車婉婉,真係估唔到佢口才咁叻,令到成個節目錄影都好順暢,又識得搞氣氛,最勁係幫趙紫諾 Sabrina 翻譯嘅果段,真係大家都拍哂手掌!


成個節目錄影得好緊湊,好有水準,現場睇就好似睇足本咁,正!


仲有現場睇到嘅評判比嘅評語,多過播出嚟嘅好多,特別係伍仲衡,講國語嘅時候真係超好笑。


而以下兩張相,張佳添後面嘅觀眾席上有我媽及妹😁😁,


下面呢張有我,所以點都截圖留念😂。


最後,真係好多謝送入場劵俾我嘅果位朋友,如果唔係佢,我諗我一定無機會入到電視城睇中年好聲音!🙏🙏😁







2 則留言:

  1. 🐰 𝐻𝒾, 𝒜𝓃𝒾𝓉𝒶 ^^
    嘩! 两姊妹陪呀媽電視城睇中年好聲音錄影, 伯母梗係超開心 *💐‿💐*
    ㊗️ 三八女神節快樂 ❣️ *😊‿😊*

    回覆刪除
    回覆
    1. Judith早晨,🤩
      係呀!🎼🎹我媽真係好開心🎸🥁,而我哋兩姊妹可以同一日陪媽出街,我哋都好開心🥰!!
      我都祝你三八婦女節快樂!🌹😁

      刪除