2022年12月27日星期二

香港故宮文化博物館


上個月終於抽到時間放假帶媽去參觀香港故宮文化博物館第一個感覺故宮建築外型都幾特別,


入口嘅紅色拱門都算係最多人打卡嘅位置。


入到館內大堂,見到天花嘅設計,覺得有啲似古代嘅屋頂。





館內有9個展覽,而我今次預先購票訂咗標準門票,參觀專題展覽(展廳1至7)。雖然香港故宮空間規模比起北京及台北嘅故宮博物館細,但係展出嘅珍品卻比我想像中多。



























至於交通方面,我都係選擇搭地鐵,不過今次就試咗由九龍站E出口行出去,沿途都有好清晰嘅指示牌,不過無瓦遮頭,所以都幾曬,







如果唔趕時間,又係搭地鐵的話,我都係會建議經圓方商場金區2樓嘅藝術廣場天橋過去西九文化區,沿途會經過M+藝術公園,感覺舒服好多,空氣都好啲。



總結:香港故宮文化博物館內珍藏展品比我想像中多,如果想要慢慢欣賞嘅話,又或者想用相機影相嘅話,我建議朝早早啲去,最好預係西九一日遊,黃昏仲可以睇埋好靚嘅日落,總之就係「平、靚、正」!




7 則留言:

  1. Hi Anita, Good morning new year Eve day
    Let’s treasure the last day of 2022 - have fabulous memories🥳

    回覆刪除
  2. ᗯIᔕᕼ YOᑌ ᗩ ᑭᖇOᔕᑭEᖇOᑌᔕ 2023 ! ᕼᗩᑭᑭY ᑎEᗯ YEᗩᖇ !
    * ◡ * ◡ * ◡ * ◡ *
    ┊  ┊  ┊  ┊
    ┊  ┊  ┊  ★
    ┊  ┊  ☆
    ┊  ★

    回覆刪除
    回覆
    1. 🎀 𝐻𝒾, 𝒜𝓃𝒾𝓉𝒶◠◡◠ 🎀
      𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕤𝕙𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘 👍🙏 I have not been to 香港故宮文化博物館, 謝謝 🙏

      刪除
    2. 📢Judith,祝你新年快樂!身體健康!🙏🙏😄

      刪除
  3. 🐰 𝐻𝒾, 𝒜𝓃𝒾𝓉𝒶 ⁀‿⁀ 🙏 ❣️ ㊗️ 🔻
    🐇 〖 新春如意 ❗️ 閤家安康 ❗️ 〗 🧧

    回覆刪除
    回覆
    1. Judith你好呀🙏😄,時間真係過得好快,又到大年初七,㊗️人人生日快樂!🎂闔家平安❤️!

      刪除