2022年2月7日星期一

2022北京冬奧開幕及閉幕

2月4日(年初四)晚收工後,返到屋企即刻睇冬奧開幕,真係好震撼,後來睇新聞得知個巨大嘅LED舞台,原來面積達10552平方米,由4萬2千幾塊LED 屏幕組成,8K超高清影像播放,防水、防寒、耐磨、抗壓等等,真係又一世界之最,勁!













而我個人真係好欣賞AR雪花,有哂所有參賽國家及地區名稱,合埋後再升起,然後創新嘅點火方式,就係將最後一棒火炬直接放係火炬台上,實現咗低碳環保理念。



另一個我最鍾意留意嘅就係各國/地區代表團所著嘅服裝,真係好似睇緊時裝表演,全部都著得好靚。


香港代表團著 FILA


日本代表團著 DESCENTE

芬蘭代表團著 ICEPEAK

俄羅斯代表團著 ZASPORT

澳洲代表團著 Karbon

瑞典代表團著 Uniqlo

意大利代表團著 Armani 

德國代表團著 adidas 


韓國代表團著 The North Face 


法國代表團著 Le Coq Sportif


加拿大代表團著 lululemon


英國代表團著 Ben Sherman


美國代表團著 Ralph Lauren 


墨西哥代表團著Kappa


瑞士代表團著 Ochsner Sport


中國代表團著 ANTA


至於品牌 PEAK 就贊助咗新西蘭、斯洛文尼亞、冰島、羅馬尼亞、比利時、巴西、烏克蘭,另一個品牌 4F 就贊助咗波蘭、克羅地亞、葡萄牙、希臘、立陶宛、斯洛伐克、塞爾維亞、拉脫維亞。







而我個人都覺得今次北京冬奧吉祥物「冰墩墩」好得意,希望香港疫情快快受控,遲啲可以再去北京旅行,參觀由水立方改造成嘅冰立方。















補充:閉幕禮令我最深刻係,煙花嘅一幕,象徵「世界大同、天下一家」嘅奧林匹克精神,見到運動員個個都笑得好開心,係電視機旁睇嘅我,亦睇得好感動、好羨慕!
















以上所有圖片及資料都來自網絡。

最後:祝大家2022年新年快樂!身體健康!




 

2 則留言:

  1. Hi, Anita^^ 你好 ❗️ Thank you for sharing this awesome event in Beijing!!
    🐰 疫情仍嚴峻, 小心保重 ❤️ 🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. Judith 你好,唔好意思,啱啱至睇到你嘅留言,我個人真係覺得今次冬奧開幕及閉幕都好精彩,見到各國嘅運動員都好開心,好有體育精神,閉幕時嘅開心笑容,令到電視嘅前嘅我,都覺得好開心。😁
      最近香港疫情真係好嚴峻,我識得嘅幾位朋友及同事嘅家人都中咗,搞到我每日都好緊張,希望疫情快快受控,大家都身體健康❤️❤️🙏🙏

      刪除