2020年9月13日星期日

玫瑰痤瘡、濕疹及敏感皮膚(四)

 (2020年2月至8月)

知道有疫症後,差唔多日日都戴住口罩超過10小時,起初話要戴口罩嘅時候,真係好擔心,因為玫友一向都係好怕戴口罩焗住塊面,又怕會敏感,又怕會出玫瑰痤瘡。好彩暫時都無乜問題,亦證明5年前兩位中醫師所講嘅是對的,當時佢哋都有講過玫友經中藥醫治過,就算再復發,都可以好快好返,一定唔會好似以前咁嚴重。

而抗疫期間,間中都會係屋企飲下媽咪煲嘅涼茶,主要都係清熱潤肺及預防感冒。而我哋屋企人都好齊心抗疫,完全不敢鬆懈,由今年2月至今,所有親友嘅生日聚餐全部都取消。

放假只好乖乖地留係屋企,上下網,聽下歌,坐多咗,所以個肚腩都大咗。就諗起4年前李醫師有同我講過,叫我要做下運動,但我一直都好怕出汗,怕太熱會影響到到塊面嘅微絲血管,所以就算平時返瑜伽班,都係做啲簡單伸展嘅式子,加上班房又有冷氣,所以唔會覺得熱,不過呢半年疫情關係,瑜伽班暫停,成個人都肥咗,於是就係屋企睇 YouTube 跟住做下運動,做半個鐘已經可以出一身汗,人都舒服好多。



做完運動,就要即刻抹乾汗水,飲返杯水,休息下,沖涼後我都會即搽甘油保濕,咁個身就唔會起濕疹啦,而甘油我會去藥房買,一支都只係$18-20,好用過椰子油好多,冬季用嘅時候都好方便。

而平時返工食完午飯後,我都會係公司附近嘅公園散下步,行下樓梯,當做運動。

早晚洗完面,都會搽保濕,咁就無咁容易敏感。而我依然都仲係用緊 CeraVe Hydrating cleanser 洗面,夏季就用 CeraVe Moisturizing lotion 搽面保濕。


仲有每日至少兩次,用化妝棉濕蒸餾水嚟清潔眼簾,因為戴口罩嘅時候,呼出嚟嘅氣,好多時都會蒸咗上眼,出現眼痕或眼乾等症狀,甚至令到眼簾容易紅腫發炎。


於是買咗一盒 Blink lid-clean 冰藍潔眼棉,一張撕開做兩張,左右眼各用一小張,用嚟清潔眼簾,無需過水,好方便。自從用咗潔眼棉,連滋潤眼水都用少咗好多,最好係可以清潔埋眼簾嘅分泌物,而且可以令到刺痛乾燥嘅眼簾,即時感覺清爽。平時都會放幾包仔係手袋內,以備眼乾唔舒服時用。

當疫情爆第三波時,我真係好希望疫情快快消失,咁我就唔需要每晚再上網睇確診大廈名單因為萬一自己住嘅大廈有人確診,咁第二朝就要通知公司,並需立即放3日無薪假,去做深喉唾液測試,證明係陰性至可以返工,收費差唔多一千蚊左右,聽聞都要等一星期至有結果,所以每晚睇大廈名單時都幾緊張架。

雖然最近確診數字少咗,不過大家都唔好鬆懈,要繼續戴口罩和勤洗手,期待疫情消失後,經濟可以快啲復甦, 大家可以繼續開開心心地出外旅遊。


而我差唔多兩年都無見過李醫師啦,有時都會拜託要去覆診嘅玫友,幫我向李醫師問好,多謝佢醫好我呢個玫友!記得佢幾年前同我講過,中秋就到,月餅最好就唔好食啦,就算食,都只可以食八分一個,而我今年未到中秋,有個朋友就已經送咗個白蓮蓉月餅俾我,點知今次忍唔到口,食咗四分一個,仲要成日都好夜瞓,第二日起身就出咗2粒瘡仔,好彩大約一星期就無事啦,以後都係要乖乖地,早啲瞓,食清淡啲,煎炸焗嘅嘅食物都係唔食就最好啦!

最後係度預祝所有玫友中秋節快樂﹑身體健康﹑生活愉快﹑大家加油!




8 則留言:

  1. ╓────╖
    ║─╓╖─║ 中秋節快樂
    ║╙──╜║ o..•*¨*•...
    ╙─╖╓─╜ .(。◠‿◠。)..
    ╓─╜╙─╖♥.._/l\_..♥...
    ╙─╖╓─╜Good Morning❣
    ──╙╜──☆────

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀,多謝你呀,中秋節快樂,我都祝你身體健康,生活愉快,日日都開開心心!🙏🙏😄

      刪除
  2. 中秋節快樂Anita, 好開心見你update呀, 請問你而家仲有冇戒口, 例如薑蔥蒜,海鮮有食嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀,多謝你呀,中秋節快樂,而家我都有戒口,薑蔥蒜無食,魚有食,蝦都有食,不過蝦就食好少,貝殼類都係食好少,都係以蒸煮為主,唔食煎炸焗,調味料都落得好少好少,哈哈因為慣咗食原汁原味,以及唔飲冰凍飲品,最緊要係放鬆心情,開開心心又一日,最緊要係身體健康,行得走得食得瞓得,就已經好開心啦。🙏🙏😄

      刪除
    2. 謝謝妳的回覆,大家都要加油,最緊要健康快樂!☺️

      刪除
    3. 係呀,最緊要健康快樂,大家加油💪😄

      刪除
  3. Hi Anita,我都係玫友,每次心情唔好嘅時候,我都會睇你之前嘅留言,睇完都開心好多,真係好多謝你呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,大家都係玫友,唔好客氣,最緊要放鬆心情,日日都開開心心,祝你身體健康,加油!💪😁

      刪除