2010年4月21日星期三

福建土樓(夏門)



2010年4月放大假, 想去福建睇土樓...真頭痛! 唔知去永定...還是南靖...因會同媽去, 所以唔想太辛苦...又可以睇到靚土樓!










最後選擇去了跟團去南靖田螺坑'四菜一湯", 4月18日由集美坐車去到土樓大約3小時...天氣清涼下雨, 令人感覺不舒服, 加上前一晚, 瞓得唔好, 勁無胃口, 又要暈車浪...回程時, 好彩當日車上有很多紅色膠袋...因我嘔到...三餐全清...哎~ 真無用! 反而同團嘅長者, 仲可以食得多過我...哈哈~




















嘔到...手震...


"閩南周莊"




4月19日精神幾好, 因昨晚終於瞓到覺...離團一日, 自由行坐公車去石獅服裝城...

當地人教我, 一定要睇到座椅枕頭位上有廣告膠套...才可上去, 因有些公車深色玻璃窗的不要坐, 會較危險...真係好驚呀~攪到我唔敢亂影...


4月20日去夏門鼓浪嶼, 坐船只要5分鐘便到...如要坐上層, 只要付一元便可, 不過我覺得企係下層仲有氣氛...

嘩! 上到去見到有很多新人在影婚紗照...大部份係來自於台灣婚紗公司...






海天堂構別墅


海天堂構內欣賞南樂和木偶戲表演...南樂真係...唔係咁多人識欣賞...完全唔知唱咩,

連台灣人都聽唔明...


以華僑華人歷史為主題, 1959年5月正式開放...











夏門海濱...


高速公路, 好靚呀!


拾物招領!?


由夏門海濱望去鼓浪嶼...最左邊係鄭成功像.

至於買手信一定要係鼓浪嶼上條手信街買...



沒有留言:

發佈留言