2023年10月18日星期三

急救證書



趁有大假未放,就揀公司無咁忙嘅日子去報讀一個好想讀嘅「急救證書課程」。上網睇咗時間及地點後,就決定報讀聖約翰救傷會舉辦嘅4日課程。



第一次去位於大坑嘅St. John港島總區總部,感覺成棟建築物都有一定嘅歴史,無電梯只有樓梯,無水機,只有汽水機,後來才知道原來已經被列入二級歴史建築







第一堂簽到時,導師會派發報名時所購買之課本及繃帶包。可能係暑假關係,同班同學絕大部份是年青人,有男有女合共30人。



而導師係一位相當有經驗嘅好老師,4日共30小時嘅訓練課程,真係不停地好用心地教導所有學生,整個課程安排得好好,大家都好用心機聽老師講課,一啲都唔會悶,而且佢仲會分享好多過往經驗,分享好多真實過案,而且佢對所有學生都有一定嘅要求,佢都希望大家讀完可以日後幫到有需要嘅人。而同班同學中,有護士,有救生員,佢哋工作上都需要讀急救,攞證書,而我就純粹個人興趣,學嚟希望日後可以方便做義工,同樣亦希望可以幫到有需要嘅人。

讀完4日課程,兩星期後就考試,而我就趁考試前幾日搵媽媽幫手,俾我練習有關骨折及出血嘅包紥法。


至於CPR心外壓,除咗上堂有得練習外,返去就真係搵唔到代替品嚟練,後來上網睇到一篇報導,我就學日本人嘅方法,用膠樽練習CPR,真係按落去嘅感覺有啲似。

到考試8月29日晚,我和同學於金鐘站乘搭巴士上麥當勞道聖約翰大廈,入到大堂後就可以見到部大電視機,顯示當晚所考試課室嘅安排。大部份考生都好早已經到達試場門外,互相練習包紥法,大家都好緊張。


夠鐘入場後,先考筆試,之後再分兩批人,一批輪住考CPR,一批輪住考包紥法,

而我係第一個出去考CPR,面對幾十個考生望住我嘅時候,今次我竟然無之前咁怕醜,有啲好似上咗身咁,感覺最好笑係,上堂練習嘅公仔係小姐,無諗到考嘅時候,個公仔係先生,所以拍公仔時嘅叫法,都唔同咗,改咗叫「先生先生」😂😂做足5轉CPR之後再等考包紥,樣都考哂,就可以離開試場。


9月26日收到封信,好開心,竟然唔使等到中秋節正日,就知道結果,呢個真係我收到最好嘅中秋節禮物😆,希望遲啲有時間去報讀其他進修課程。💪💪😁



4 則留言:

  1. 🐰 🅷🅴🅻🅻🅾, 🅰🅽🅸🆃🅰 🙂 💐

    讀「急救證書課程」 ✨。🌈 有上進心喎 👍 又有好學精神 👏🏻 👏🏻👏🏻
    加油繼續努力 (ง •̀_•́)ง

    🛑 題外話 : 最近登入, 登出, 留言 ..左選右選 .. 好麻煩!? :(
    登出登入貼留言又要選什麽第三方 cookies ... 唉 ! 總之麻麻煩煩囉 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 📢Judith,真係好多謝你呀!🙏🙏我會繼續努力,希望日後可以幫到有需要嘅人💪💪😁

      至於你所講嘅登出登入問題...依家搞掂未呀❓記住唔好唔開心,最緊要開心簡單❣️😄

      刪除
    2. 🐰 謝謝開解 😄 習以為常 lu ❗️
      ㊗️ 冬 至 愉 快 💕‿💕

      刪除
    3. 🎅多謝你呀!㊗️平安夜愉快!聖誕快樂!🎄🎁😁

      刪除