2020年3月12日星期四

齊心抗疫



2月中我和妹妹夾份訂咗一批細細支50ml嘅酒精搓手液,等咗大約十日,終於運送到屋企啦。呢幾箱嘅搓手液,我哋係買嚟送俾為大家服務嘅清潔工人們,希望細細支方便俾佢哋攜帶使用。


而我哋就趁放假出去派送,無指定嘅地點,只係搭地鐵去到灣仔,然後步行向東行,沿路見到做清潔嘅工人,就每人派送一支,行到筲箕灣東大街為終點。
派咗4日,每次都派得好開心,因為經過今次嘅接觸,我發覺原來做清潔嘅工人好多好多都好有禮貌,佢哋會除手套,雙手接支搓手液,仲好有禮貌地講多謝及祝我身體健康...等等。


而其中有一日,我係派嘅時候,都見到另外有一啲有心人派緊防疫用品俾清潔工人,令我更加覺得香港真係有好多好人,希望大家加油,疫症期間,真係每個人都唔好怕悶,一定要乖乖地做足防疫措施,戴口罩、勤洗手、暫停所有聚會及活動。


呢段期間,我妹都買咗好多防疫用品,而市面上亦開始容易買到有消毒酒精嘅清潔用品,不過口罩就仲係好難買到,就算有都好貴,唯有每日留意網上最新口罩售賣消息。

最後當然提一提親愛的玫友們,疫症期間,加上冬轉春,皮膚都特別容易敏感,所以更加要小心保重身體,每日都要做下伸展運動,唔好亂食嘢,多飲暖水,每日最少兩個生果,仲有一定要戴口罩及勤洗手,身體好,皮膚都無咁易敏感,加油呀!💪



6 則留言:

  1. Hello Anita, 荃玫ar. 很久沒有看見妳的文章了! 妳們很有心ar, 預備抗疫物資給工人. 這是一場持久戰, 大家都要努力抗疫. 身體健康.

    回覆刪除
    回覆
    1. 荃玫你好呀,見到你嘅留言,真係好開心呀!你講得好啱,這是一埸持久戰,大家都要努力抗疫,身體健康!加油呀!!

      刪除
  2. A good morning from me ^_^
    朋友 你好! 您的開心簡單... 讓人感覺放鬆 ...
    2020年對我們許多人來說都是非常艱難的一年! 這兩年我的父母生病需要照顧 ... 很累 ...
    人生多變 ... 生活繼續 ... 閱讀您的 blog, 我有一種放鬆的感覺! 我們大家加油哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友你好呀,我無諗過會有人睇我嘅blog會有一種放鬆嘅感覺,真係好開心呀!多謝你嘅支持及鼓勵,希望艱難嘅日子快啲過去,你係照顧父母嘅時候,都要保重身體,飲多啲水,得閒做下拉筋運動,而我近來放多咗無薪假,係屋企食多咗,坐多咗,肚腩都大咗,所以依家都要做多啲運動啦,大家一齊加油呀!

      刪除
  3. 你兩姊妹真有心,加油呀,保重身體,大家一起同心抗疫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀,大家都唔好鬆懈,繼續勤洗手,戴口罩,人多地方唔好去,加油!💪💪

      刪除