2016年2月18日星期四

麥當娜(Madonna)香港首場演唱會


估唔到我於2016年睇嘅第一個演唱會,竟然就係樂壇天后麥當娜 (Madonna) 香港首場演唱會,好開心佢終於肯嚟香港開演唱會,明知佢例遲嘅我,七點鐘就已經到達亞洲博覽館,感受場館內嘅氣氛,原本想睇麥當娜嘅蠟像,點知去到才知道,即日經理人公司要求停止展示蠟像,唯有周圍影下啲人排隊買記念品及影相嘅情況。









行行下見到成班娛樂記者係度等明星及名人嘅出現,當有發現,佢哋就好快
衝前做訪問,而我亦趁熱鬧咁影咗幾張相蔡一傑廖碧兒梁烈唯陳敏之及賭王四太梁安琪



 



之後入場坐無幾耐,DJ MaryMac 竟然播Beyond 嘅海闊天空,令到在場觀眾都好多跟住唱,以為播完首歌後,就係差唔多會開騷,點知都係要等到差唔多10:15才正式開騷,當麥當娜一出場,全場都企哂起身,原本可以好清楚睇到成個舞台嘅我,因為身高問題,俾前面嘅觀眾遮咗,唯有郁嚟郁去搵位睇,大家都企足兩個幾鐘,最可惜唔可以帶相機去影相,因入場時會檢查手袋,所以我都唔敢帶,但係表演期間竟然發現有人攞咗部單反出嚟影相,真係唔知點解佢會帶到入場,可能係佢識得門口檢查手袋嘅職員,不過如果買到靚位嘅觀眾,用手機都可以影到近距離嘅靚相,因為Madonna 都好玩得,經常都行到舞台邊位,近距離接觸到觀眾,係台上嘅一舉一動真係好有天后風範。



最值得一讚嘅係音響,真係我暫時聽過嘅最好聽嘅音響,之前係亞博聽過Pet shop Boys 嘅音響都無咁正。

 

總括:係值得去睇嘅演唱會,唯一覺得坐位編排有啲問題,好容易令到啲人亂咁企,由平位插入貴價位,而呢個情況紅磡體育館就比較難發生,所以亞博應該檢討有關問題,亦發現入場前檢查手袋職員人數就足夠,但入場後,館內職員就好少,可以飲啤酒睇嘅演唱會,我個人覺得場內應該要再加多啲職員




沒有留言:

發佈留言