2010年3月15日星期一

學唱歌



因為我一直都好鍾意去唱, 但又覺得自己唱得唔好聽,最後於2009年1月報了一個工聯會嘅卡拉OK班,希望可以練膽量及唱吓歌。



當第一堂上課時,導師自我介紹時, 佢寫上名字 "鄭則仁 Jove" , 我便認出...佢係一個曾經於唱歌比賽得過獎嘅人! 


起初我報讀卡拉OK班,諗住最多只玩一兩期,點知越玩越唔想停,因鄭sir 除咗唱歌好聽之外,還很用心地教導所有學生,真難得! 後來佢,只在自己的荔枝角中心教唱歌,而我居住及工作都在港島區,若要去到荔枝角學唱歌,車程實在太遠啦~ 唯有向鄭sir 道別。

而鍾意唱歌嘅我,好想繼續學唱歌,唯有報了工聯會嘅唱歌技巧初班,地點方便! 當第一堂上堂時,才知人數有70人及有兩位資深音樂導師教授唱歌技巧,一直學到高班人數才剩下約30人 (因人數太多,想獨唱及攞導師之評語,就只有等到學期尾之班內歌唱觀摩啦)

2010年1月,即幾個月後,實在忍唔住...好想再唱歌及聽取專業導師之評語,結果我唯有辛苦D,收工後趕去荔枝角跟鄭sir學唱歌...


因佢每堂講完唱歌技巧後,都會讓每位學生至少唱一首歌, 然後會很用心地指出問題所在,而佢每班都不會收太多學生,以便指導每位學生之進度,至於課程及時間之選擇都有很多, 收費都算合理!


以及定期舉辦歌唱觀摩,迷你音樂會和聯歡晚會,而我最開心係有幾位鍾意唱歌嘅朋友,都跟我一齊轉咗去跟鄭sir學唱歌,而佢哋都進步咗好多,大家都學得好開心! 

3 則留言:

  1. hi, do u mind share with me where is the training centre? my email is davlam2004@gmail.com ! Many thanks

    回覆刪除
  2. good~:)
    [版主回覆08/13/2010 08:09:00]Thanks!

    回覆刪除
  3. 支持你!繼續加油 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    [版主回覆08/28/2010 00:27:00]Thanks!

    回覆刪除